Adresa: Bulevar Vojvode Radomira Putnika broj 2 Mesto: Banja Luka
ponavlja
POZIV ZA PODNOŠENjENjE PONUDE
Opis predmeta nabavke:
Rok i način podnošenja ponude: Ponuda treba da sadrži: (1) dokaz da je ponuđač registrovan kod nadležnog organa, odnosno upisan u odgovarajući registar, (2) dokaz da on i njegov zakonski zastupnik nisu osuđivani za neko od krivičnih dela kao članovi organizovane kriminalne grupe, ili osuđivani za krivična dela protiv privrede, krivična dela protiv životne sredine, krivično delo primanja ili davanja mita i krivično delo prevare, (3) dokaz da je izmirio dospele poreze, doprinose i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srpske, Bosne i Hercegovine, (4) dokaz da ima važeću dozvolu nadležnog organa za obavljanje delatnosti koja je predmet javne nabavke, (5) izveštaj o bonitetu, (6) bankarsku potvrdu da račun preduzeća nije u blokadi, (7) čitko popunjen obrazac pod nazivom „Tender radova“ (sa ukupno sedam stranica, počev od stranice broj 8, pa zaključno sa stranicom broj 14) koji se nalazi u prilogu ponovljenog Poziva i (8) izjavu o vremenskom roku u kome može izvesti predviđene radove, kao i o garantnom roku za izvedene radove. Prilog: Izvod iz projekta (sa Tenderom), za potrebe tenderske dokumentacije - 2. faza: Projekat uređenja terena, Zavoda za zaštitu spomenika kulture Kraljevo (format – pdf).
Kriterijum i elementi kriterijuma za izbor najpovoljnije ponude: Podnošenje ponuda (rok, mesto, vreme i način): Ponuda se dostavlja lično ili preporučenom pošiljkom na adresu Generalnog konzulata Republike Srbije, ulica Bulevar Vojvode Radomira Putnika broj 2, 78000 Banja Luka, Republike Srpska, Bosna i Hercegovina, zaključno sa 15.03.2017. godine, do 10.00 časova.
Otvaranje ponuda izvršiće se komisijski (mesto i vreme):
Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora:
Kontakt (osoba, broj telefona, e-mail adresa): Ostale informacije: Ponuđač je u obavezi da ponudu sačini na način što će, u Tenderu za izvođenje građevinskih radova, na računaru popuniti rubriku CENA (u konvertibilnim markama), pri čemu će se rubrika IZNOS popuniti automatski (format Excel). U pomenutom TENDERU RADOVA, koji je snimljen u Excel formatu, nalazi se detaljan opis svih potrebnih radova, jedinica mere i količina, tako da nije dozvoljeno unošenje dodatnih podataka, komentara ili bilo kakvih promena u tekstualnom delu. Dozvoljeno je da ponuđač podatke unese i ručno (upisivanjem hemijskom olovkom), u rubriku „Cena“ i u rubriku „Iznos“. Ukoliko se podaci unose ručno, potrebno je da se rubrika „Iznos“ popuni računanjem jedinačne cene (izražene u konvertibilnim markama, sa dve decimale), koja se množi sa količinom radova („Mera“ ili „Q“). Čitko popunjeni tender (unosom podataka na računaru ili ručno), uz unos Ukupnog iznosa, Rekapitulacije, PDV od 17% i Totala, na poslednjoj stranici (UKUPAN IZNOSA GRAĐEVINSKIH RADOVA), uz obaveznu overu svake stranice originalnim potpisom i pečatom ponuđača, dostavlja se uz Ponudu ovom Generalnom konzulatu (na način kako je prethodno objašnjeno), sa napomenom „Ne otvarati – tender“. U prilogu se nalazi Izvod iz projekta i može se elektronski preuzeti na sajtu Generalnog konzulata: www.banjaluka.mfa.gov.rs (snimljen je kao Adobe Acrobat Document), koji sadrži detalje glavnog Projekta druge faze konzervatorske restauratorskih radova, na spomen kapeli sa kosturnicom Vardište, Republika Srpska, BiH. Prilog: vardiste_tender_II_faza_za_sajt.pdf |