Printer Friendly Version POZIV ZA PODNOŠENjENjE PONUDE @ 16 January 2017 01:55 PM


Naručilac Generalni konzulat Republike Srbije u Banjaluci

Adresa Bulevar Vojvode Radomira Putnika broj 2

Mesto Banja Luka


Na osnovu  Direktive o nabavkama u diplomatsko-konzularnim predstavništvima (DKP) Republike Srbije, broj 716/GS od 20.05.2013 godine i Uputstva o sprovođenju nabavki u DKP Republike Srbije u inostranstvu broj 716-2/GS, od 03.07.2013 godine, Generalni konzulat Republike Srbije u Banjaluci

objavljuje


POZIV  ZA  PODNOŠENjENjE  PONUDE
Vrsta postupka: javna nabavka male vrednosti


Predmet  nabavke:

1. Izvođenje druge faze konzervatorsko restauratorskih radova na Spomen kapeli sa kosturnicom u Vardištu kod Višegrada

Opis predmeta  nabavke:
Na parceli oko objekta Spomen kapele sa kosturnicom u Vardištu potrebno je izvesti pripremne, demontažne i radove rušenja, kao i zemljane, betonske, kamenorezačke, armiračke i druge (razne) radove na uređenju neposredne okoline objekta i prustupne staze do Spomen kapele, na propisno pripremljenoj podlozi, prateći konfiguraciju terena, od lokalne saobraćajnice do ulaza u objekat sa zapadne strane i ulaza u kosturnicu sa južne strane. Takođe, potrebno je izgraditi ulaznu kapiju za ograđeni prostor, u svemu prema tehničkoj dokumentaciji u skladu sa tenderskom i projektnom dokumentacijom koja se nalazi u prilogu (Izvod iz projekta i Tender za izvođenje građevinskih radova).

Rok i način podnošenja ponude:

Ponude se dostavljaju putem pošte preporučenom pošiljkom, najkasnije do 22. februara 2017. godine u 10.00 časova, Generalnom konzulatu Republike Srbije u Banjaluci.
Ponuda treba da sadrži: (1) dokaz da je ponuđač registrovan kod nadležnog organa, odnosno upisan u odgovarajući registar, (2) dokaz da on i njegov zakonski zastupnik nisu osuđivani za neko od krivičnih dela kao članovi organizovane kriminalne grupe, ili osuđivani za krivična dela protiv privrede, krivična dela protiv životne sredine, krivično delo primanja ili davanja mita i krivično delo prevare, (3) dokaz da je izmirio dospele poreze, doprinose i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srpske, Bosne i Hercegovine, (4) dokaz da ima važeću dozvolu nadležnog organa za obavljanje delatnosti koja je predmet javne nabavke, (5) izveštaj o bonitetu, (6) bankarsku garanciju o kvalitetu radova koje će izvesti (7) čitko popunjen obrazac pod nazivom „Tender radova“ (sa ukupno sedam stranica, počev od stranice broj 8, pa zaključno sa stranicom broj 14), koji se nalazi u prilogu ovog Poziva i (8) izjavu o vremenskom roku u kome može izvesti predviđene radove, kao i o garantnom roku za izvedene radove.
Prilog: Izvod iz projekta (sa Tenderom), za potrebe tenderske dokumentacije - 2. faza: Projekat uređenja terena, Zavoda za zaštitu spomenika kulture Kraljevo (format – pdf).

Kriterijum i elementi kriterijuma za izbor najpovoljnije ponude:
Kriterijum za dodelu ugovora je ekonomski najpovoljnija ponuda.
Elementi kriterijuma su:
- Ponuđena cena .........................................................................     70 pondera
- Rok za izvođenje radova   ……………………….....................     10 pondera
- Garantni rok  ............................................................................    20 pondera

Podnošenje ponuda (rok, mesto, vreme, način, naznaka...):

Ponuda se dostavlja lično ili preporučenom pošiljkom na adresu Generalnog konzulata Republike Srbije, ulica Bulevar Vojvode Radomira Putnika broj 2, 78000 Banja Luka, Republike Srpska, Bosna i Hercegovina, zaključno sa 22. februarom 2017. godine, do 10.00 časova.

Otvaranje ponuda izvršiće se komisijski (mesto, vreme):
Ponude će se otvarati komisijski, u prostorijama Generalnog konzulata Republike Srbije u Banjaluci, u sredu 22. februara 2017. godine, u 10 časova i 15 minuta.

Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora:
Zaključivanje ugovora sa najboljim ponuđačem obaviće se 28. februara 2017. godine.

Kontakt (osoba, mesto, vreme, broj telefona, e-mail adresa...):
Generalni konzulat R. Srbije u Banjaluci (+387 51 227 041), e-mail: konzulat.bl@mfa.rs

Ostale informacije:

Ponuđač je u obavezi da ponudu sačini na način što će, u Tenderu za izvođenje građevinskih radova, na računaru popuniti rubrike CENA (u konvertibilnim markama), pri čemu će se rubrika IZNOS popuniti automatski (Excel). U pomenutom TENDERU RADOVA, koji je snimljen u Excel formatu, nalazi se detaljan opis svih potrebnih radova, jedinica mere i količina, tako da nije dozvoljeno unošenje dodatnih podataka, komentara ili bilo kakvih promena u tekstualnom delu.
Dozvoljeno je da ponuđač podatke unese i ručno (upisivanjem hemijskom olovkom), u rubriku „Cena“ i u rubriku „Iznos“. Ukoliko se podaci unose ručno, potrebno je da se rubrika „Iznos“ popuni računanjem jedinačne cene (izražene u konvertibilnim markama, sa dve decimale), koja se množi sa količinom radova („Mera“ ili „Q“).
Čitko popunjeni tender (unosom podataka na računaru ili ručno), uz unos Ukupnog iznosa, Rekapitulacije, PDV od 17% i Totala, na poslednjoj stranici (UKUPAN IZNOSA GRAĐEVINSKIH RADOVA), uz obaveznu overu svake stranice originalnim potpisom i pečatom ponuđača, dostavlja se uz Ponudu ovom Generalnom konzulatu (na način kako je prethodno objašnjeno), sa napomenom „Ne otvarati – tender“.
U prilogu se nalazi Izvod iz projekta i može se elektronski preuzeti (snimljen je kao Adobe Acrobat Document), koji sadrži ključne detalje glavnog Projekta druge faze konzervatorske restauratorskih radova, na spomen kapeli sa kosturnicom Vardište, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina.

Prilog

http://vardiste_tender_II_faza_za_sajt.pdf

http://Tender.xls